Kossuthosok

2012.03.14. 16:33 macskás fiú

Impozáns az idei lista, és az összeg azért némileg magyarázza, miért nem szokás visszautasítani a Kossuth-díjat, még akkor sem, ha a csapat, akikkel közösen kapja valaki, mondjuk úgy, erősen véleményes. 13 millió forint az pestiesen szólva nem semmi, Csoóri Sándor ennek kétszeresét kapja, ő a nagydíjas. És nem, véletlenül sem akarnak ügyelni a részletekre, nem fontos, hogy valódi érték áll-e a díjazott mögött, ez a díj a legalkalmasabb arra, hogy adott rezsimhez hű alattvalóknak juttasson a fazékból. Persze minden évben akadnak, akik valóban kiemelkedőt nyújtó teljesítményük után kapják a kitüntetést, ők sajnos a biodíszlet. Nézzük hát a fiút, akinek nincs vezetékneve, Ákost, milyen büszke az ő arca a szép csíkos nyakkendőben, vagy a mellette álló Miklósa Erikát, mindkettőnek milyen egyformán természetes mosolya van - a képet nem a Hírcsárdáról vettük, MTI /Soós Lajos, tehetséges fotós kiemelkedő munkája, az MTI színvonalát jól tükrözi, főleg hónaljtájt.

Beérik a munka, összenő, ami összetartozik, Ákos nem hiába dörgölte magát évekig Orbán cipőjéhez, Erika is jól tud helyezkedni, férjeket választani, médiában haknizni, és bár hangi adottsága némi kívánnivalót olykor hagy maga után, de legalább szépen tud hisztizni, ha nem megy az Éj királynő. Vegyük ide Balázs Pétert is, jómunkásember ő is, ügyesen odavágott Alföldinek, ha már kvalitásban nem tud felnőni hozzá, színigazgatói teljesítménye nem is képzelhető egy koordinátarendszerbe vele, de legalább megbízható csahos. Díjat neki! És Fekete György, az apródfrizurás politikus, akit az ország szintén nem alkotói teljesítménye, hanem politikai nyilatkozatai alapján ismerhet Csoórival egyetemben. Fog még Ákos együtt haknizni Erikával Csoóri verseket megzenésítve, csak figyeljünk erősen!

Lovasi díjával se értettem egyet, mert szerintem a popzene nem Kossuth-díjas kategória. Mondjuk ő legalább nem politikai hitvallását vitte színpadra. Ákos ebben is profibb, ő elsajátította mindazt, ami ahhoz kell, hogy jól programozza a közönségét, modernkori polbeat énekes, tulajdonképpen ha picivel korábban születik, nem a Depeche Mode utáni korban szocializálódik színpadra, akkor lehetett volna belőle akár a szintis Dinnyés Józsi is, mindkettő három hangon pilinckál. Igaz, Dinnyés nem kapott érte Kossuthot.

Tiszta szerencse, hogy a jelek szerint Szőcs Gézának nem sikerült beszüntetnie a Kossuth- és Széchenyi-díjakat, hogy helyettük a nagyon frappáns és találó, bár kicsit kádári áthallásos Állami Nagydíjat hozhassa létre. 2011-ben ő ezt a gondolatát azzal indokolta, hogy a régi díjak díjazottjai között sokan vannak, akik ma már megmosolyogtató, hogy kaphattak ilyet egyáltalán, míg mások meg csak haláluk után kapták meg, ezért rossz a díj. De majd ő. Meg Viktor. Hát, a jelek szerint ez egyelőre elmaradt, arra, hogy csatlósok megkapják bérüket, jó a Kossuth is.

Remélem, hogy Ákos és Erika nem lesz nagyon fáradt holnap és odaállnak a spontán szerveződő békemenet élére énekelni. Javasolnék gyorsan felvenni a repertoárjukba valami jó kis lengyel dalocskát, hiszen Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki. Dobzse.

Kiegészítés: a kommenteket olvasva a szokásos jobbos trolloktól jön a huzat, hogy mer' a mocskos kommunisták is a saját haverjaikat díjazták... Na, erre csak annyit, hogy itt lett volna a lehetősége a példátlan felhatalmazású fülkeforradalmár csapatnak, hogy nem csinovnyikokat díjaznak, nem tapsoncokat a kórusból, hanem valódi értékek képviselőit, netán politikai irányultság nélkülieket, vagyis épp azt kérem számon, hogy feltéve, de nem megengedve ha a komcsik valóban saját házuk tájának adták a díjakat, akkor a jobbosok miért csinálják ezt ilyen vadul utánuk? Most akkor ők is komcsik, vagy nekik szabad? Kettős mérce, elvtársak, kettős mérce.

A bejegyzés trackback címe:

https://macskasfiu.blog.hu/api/trackback/id/tr884316747

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Te kitől nem vennéd át a Kossuth-díjat? 2012.03.15. 08:45:25

Az amúgy kedves dalos ember kijelentette, hogy a Kossuth-díjat olyan személytől vehette át, akitől szívesen átvette. Vagyis Gyurcsány Ferenc, mint átadó, szóba sem jöhetett volna, tőle bizony nem vette volna át a díjat. Világos beszéd: ezentúl a díjazo...

Trackback: Békemenet 2 avagy A januári ifjak visszatérnek 2012.03.14. 22:01:39

A FIDESZ januárban közösségi élményt kínált, összejött neki. Hogy mennyien jöttek vagy nem jöttek valóban önként és örömmel hazát menteni és mennyi buszt és narancsos statisztát, pláne mennyi pénzből rendeltek meg az első körben, azt nem tudom és nem i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keptelen kepkeret 2012.03.14. 21:58:43

Kedves poszter,ez egy szornyu vilag,ez a dij csak egy kerteszakosnak jarhat,haaaat mik vannak:-)))Arrol is siman irhattal volna,hogy Lovasi Bandi miert kapott Kossuth dijat,pedig hat koztudottan libearlis,es lassuk be,a Kispal egy remek,de nem zsenialis banda:-))Mondjuk evekig a kedvenc zenekarom volt,de azert nem vagyok elfogult:-)Akos zeneje nem all hozzam kozel,viszont a tehetsege vitathatlan,abszolut megerdemelte.Rozsi...hat rola nem tudok semmit,de ugye ez egy rasszista kormany,ezert tuntet ki zsidokat muhahaha.Hirtelen ennyi,es ezzel nem a kormanyt vedem,hanem a zsigeri rosszindulatot nem birom.Nem lenne ennyire gaz,ha ezt az irast az elozo kormany Kossuth dijasairol is kozolted volna,de persze miert is tenned,ok mind kivalosagok lol.

Netuddki. 2012.03.14. 21:59:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Fszomat! Nektek áll a zászló, ha valóban úgy van mint a nickedben fennen hirdeted, akkor csukjátok le B+! Vagy csak a pofátok nagy?

komplikato 2012.03.14. 22:04:21

"Most akkor ők is komcsik, vagy nekik szabad? "
Mindkettő.

komplikato 2012.03.14. 22:07:12

@macskás fiú: Profi fotós csinált volna több tucat képet több beállásból, aztán kiválasztja a tutit. De ha még is ez, akkor kemény 2 perc photoshop lett volna eltüntetnie. Már ha értene a munkájához

komplikato 2012.03.14. 22:10:06

Azt figyeltétek, hogy Márta kapott egy díjat, ha már az általa felhúzott és jól működő színházból helyügyerekek homokozója lett? Szerintem faszikám választhatott volna, nem a Kossuth díjat választja.

Tell Vilmos 2012.03.14. 22:19:31

Bocs, ha valaki már lelőtte volna a poént:
-szegény Erika hónaljkutyája alaposan beleizzadt a díjátadásba...

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.03.14. 22:26:40

Valahogy bennem eddig az volt, hogy a Kossuth-dij egy kiemelkedő, ritka valami, amit évente 1-2 ember kap meg.

B+, egy ilyen kis országban évente tucatnyian kapnak ilyen dijat (és még sok másikat), havi 1 milla kerettel?
Mióta van nekünk erre pénzünk?

pástétom 2012.03.14. 22:28:29

Idén is csak fideszes udvari szolgákhoz vágtak Kossuth- díjat. Gratulálok...

macskás fiú · http://macskasfiu.blog.hu/ 2012.03.14. 22:38:24

@keptelen kepkeret: kis buta troll, hát nem olvastad el, amit írtam?

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.14. 22:40:03

és a NAT-ba mikor fog bekerülni a Kossuth-díjasok munkássága? a gyerekeknek joguk lenne megismerni Demjén Rózsit meg Ákost, valamint azt, hogy a demokrácia az, amikor az épp hatalomba választottak saját udvaroncaikat jutalmazzák.

Stock 2012.03.14. 22:41:59

ezekben azidőkben, amikor 12 év megtakarítást államosították, amikor lassan de kitartóan sikerül az országot csődbe vinni, amikor a bérek alérik a 10-15 évvelezelőtti szintet az árak pedig a két évvelezelőttiek közeldupláját, amikor a hitelesek nem győzik nyögni a gazdasgi dilettantizmus miatt elszabaduló rfolyamokat..............
ilyenkor miért jár pénz a díjazottaknak?!?!
illetve miért jár fizetés az ákoska díját indokló jómunkásnak"igényes...."?!?!?!?!?!?!?!?!!

zembertelen 2012.03.14. 22:45:33

Ne irígyeljük tőlük. Ők legalább valamit tettek le az asztalra, legalább is a hangosan kérődző, sosem dolgozott szavazógombnyomogatókhoz, akik legalább annyit keresnek mint a kitüntetettek.

Dinsdale Piranha 2012.03.14. 22:49:15

Persze, irigykedni mindannyian tudunk, de annyit nyalni mint a díjazottak...

hamisnero 2012.03.14. 22:49:46

"itt lett volna a lehetősége a példátlan felhatalmazású fülkeforradalmár csapatnak, hogy nem csinovnyikokat díjaznak, nem tapsoncokat a kórusból, hanem valódi értékek képviselőit, netán politikai irányultság nélkülieket"
ember, te hol élsz?

zaturek 2012.03.14. 23:04:00

Ma láttam a debreceni Nagyerdőben egy hóvirágot.

nu pagagyí 2012.03.14. 23:21:00

Demjén megérdemelte a díjat, ha nem volt még neki ilyenje. Ákos viszont csak egy középszerű kurzus zenész, nála a politikai talpnyalás többet nyomott a latban, mint a ránk hagyományozott életmű.

NA YA! 2012.03.14. 23:22:04

Ákos, ez a vigyor olyan izzadságszagú banyeg! Viszont Rózsit bírom, bármekkora nagy alkesz is!;)

nu pagagyí 2012.03.14. 23:24:27

@pástétom: A kiválasztási szempont: ki kivel, illetve kivel nem, fogna kezet.

ob.szerver 2012.03.14. 23:27:36

Bármihez is nyúlnak a fideszrezsim dilettáns, hitvány és silány kollaboránsai, az lepusztul, meghiúsul, tönkremegy vagy bemocskolódik.

A Kossuth-díj miért lenne kivétel?

djukel 2012.03.14. 23:47:40

Ákosnak két számát ismerem az "ölej meg kurva" és az "adj hitelt" de egyik sem teccik

Gáborom 2012.03.15. 00:00:43

Nektek mikor ad bárki is Kossuth díjat?

szerintemlehetséges 2012.03.15. 00:04:23

Rózsitól nem sajnálom, ez az Ákos meg egy ripacs.Tény, hogy a kispolgár zabálja ezt is, megeszi a moslékot is.
Már semmin nem csodálkozom, hiszen Lovasi is megkapta, hála Bajnainak és kedves családjának.
Nem akarom megérni, mikor Flour Tomi is kap.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.03.15. 00:07:16

@vladimir964:

Hozzászólásod tökéletes kvintesszenicája a lényegnek.

ON:
Ákosnak Kossuth-díj? Broáf.

Egy kérdés merült fel bennem: azok, akik eddig kaptak Kossuth-díjat, most vajon nem érzik-e ugyanazt, mint azok, akik Schmitt Pállal szinte egyidőben és ugyanazion az egyetemen szereztek(!)/tettek le kisdoktorit?

A bejegyzés szerzőjének teljesen igaza van:
ha az a vád éri a kádár-rendszert, hogy esetenként nem megérdemelt Kossuth-, Erkel-, stb... díjakat osztott ki, akkor nem az lenne-e a legjobb, ha ettől a gyakorlattól a fidesz, az anti-komcsi (pardon, majdnem) fidesz merőben más gyakorlatot folytatna???

Posvány, erkölcsi és politikagyakorlási blőd, ami itt folyik.

komplikato 2012.03.15. 00:07:53

@pástétom: Nem teljesen, mint írtam csóri Márta rendező úr egy évtized alatt sikeressé tett színháza helyett kapta, gondolom szívesen feldugta volna a főpolginak vagy Dörnernek.

Egyébként meg régen a slepnek csak egy egy étteremre vagy pizzériára futotta, most meg már Kossuth díj! Azért érzed a változás szelét? Bár Philip kapott egy komplett MTVA-t homokozónak ...

Hunor Levente 2012.03.15. 00:10:30

@nu pagagyí: Az istenes költő az megvolt. Nem más mint Ákos. Hadd ne illusztráljam. Erős idegzet kell hozzá.

okosallah 2012.03.15. 00:10:50

Micsoda egy trágyadomb ez az ember:

Csoóri Sándor:
Szállj madárka Rákosi elvtárs ablakába.. ... És hogyha útra kelsz csillaggyújtás elõtt Budapestre repülj,- Ne is tarts pihenõt! Rákosi elvtársnak szállj az ablakába, s illendõen szépen kocogtass be nála. Mondd meg neki , mondd meg, --de ne panaszlóan— hogy betegen fekszem, azért nem hall rólam. Mondd meg neki, mondd meg, így ahogy üzenem: hogyha felépülök tüstént fölkeresem és a színe elõtt teszek hitet rája: én leszek a leghûbb ifjú katonája. 1953 .

--És ezt a szemetet tüntették ki? -Dupla dijjal?
--Csodálkozik valaki, hogy csak itt Vengrijában maradtak az ügynökök "titkosak"?

A Jobbik egy kalap szar de rájuk fogok szavazni legközelebb. Az egész Fidesz-Mszp egy megveszekedett rothadt lepratelep a Csóórival és a Biszkuval együtt.

komplikato 2012.03.15. 00:14:39

@szerintemlehetséges: Rózsi és a korosztálya még hozott igazi tehetségeket, de azért Ákost ne fikázzuk. Nem azért mert mindenkinek el kéne ismernie zenei pályafutását, de ugyan nézzük már meg miféle zenekarok és együttesek voltak az ő zenei pályafutása alatt kis hazánkban. Azért a nagy többségéhez képest ő még egy zseni.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.03.15. 00:19:09

@Chicano:
@Trompf:

Legyetek oly jók saját véleményetekhez és adjátok meg neki az objektivitás lehetőségét, ezért olvassátok el újra a bejegyzést - rá fogtok jönni, hogy miért hiányos, amit írtok, gondoltok.

Ki a fenét érdekel, hogy mit csinált Kádár, vagy Gyurcsány? (Megjegyzem, Kádár dolgai senkit sem érdekelnek, a fideszt sem, mert az ügynöktörvény valahogy nem akaródzik nekik sem.)

Kit érdekel a múlt?

Illetve de, pont erről van szó: semmi sem változott, ugyanaz a holdudvaros, csinovnyikos attitűd lengi körbe ezt a 2/3-nyi fidesz törpegalaxist, mint a vörös óriás elődöt. Párhuzamos világ, párhuzamos megoldások, párhuzamos gondolkodás. Megérkeztünk, összenő, ami összetaertozik.

A blogíró pont ezt kifogásolja. S, ha ezt kifogásolja, kifogásolja a múltat is.

Mileőtt zagyvaságaitokkal jöttök: nem voltam KISZ-tag. Gyurcsány és Orbán igen.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.03.15. 00:22:32

@Kompli:

"Azért a nagy többségéhez képest ő még egy zseni. "

Ugyan már, csak vakok közt félszemű. Maradjunk ennyiben.
Attól, hogy Kozsótól, Rakonczaytól jobb, még nem egy Kossuth-díjas kategória, messze nem.

sterimar 2012.03.15. 00:29:21

@Chicano: "Ez a poszt olyan mint a hozzászólások benne: primitív fröcsögő"

Maximálisan. Sas Józsefet is csak az mentette meg a Kossuth díjtól, hogy közben jogerősen elítélték, egyébként ma ő is Kossuth Díjas lenne.

okosallah 2012.03.15. 01:20:08

@Kompli:
Igen, súlyos, hogy ezek a jellemtelen állatok képviselik a magyar "értelmiséget".
Az ilyenek láttán szinte magától értetődik, hogy sokan az ellenkező szélsőséghez csatlakoznak mert azok még - ez ideig - nem kárositottak meg senkit.

Arra nincs sehol történelmi péda, hogy megalkuvó, KAPO-jellemű emberek vezette ország valaha is sikert aratott volna.

Itt a kormány rendelet arról, hogy kik a Kossuth dij bizottság tagjai:
"(2) A Bizottság elnöke a miniszterelnök, alelnöke a miniszterelnök általános helyettese.

(3) A Bizottság tagjai:
a) a közigazgatási és igazságügyi miniszter,
b) az oktatásért és a kultúráért felelős miniszter

Forrás:net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0800271.KOR

csillámpóni 2012.03.15. 01:28:02

Tényleg nem a pénz miatt, mert kaptam már 15 milla vissza nem térítendő állami hitelt széchenyitervben én is, pedig belőlem nem lesz énekes halott.
Hanem egy nagymúltú díjat ilyen gáz alakoknak adni mint ez, meg az a másik a múltkor... Az egyetlen komoly meglepetés, hogy Sarka Kata még nem kaphatott. Bár lehet, hogy tv2 akadémia majdnem elvégzésre szécsényidíj jár mostanában, nem tudom. Akárhogy is - szomorú egy világban élünk.

Közbiztonság Szilárd 2012.03.15. 01:40:27

Hát seggfejkém, ezt nagyon nem kellett volna...
Pár faszkalap (Csoóri, Fekete stb.) ugyan tényleg van a díjazottak között, de:

Én ugyan sosem szerettem Ákos zenéjét, és egy ideje már Demjén Rózsiét sem szeretem, de mindketten megérdemlik ezt a díjat, ha már Lovasi és Presser megkapta. A fiatal zenészkollégáit 1981-ben hátbaszúró Bródynál meg ezerszer jobban.

Miklósa Erika hangadottságairól meg talán akkor kéne szólnod, ha a füled helyén díszelgő botokat lecserélted. Majd egyszer legalább kívülről nézd meg az Operaházat (vagy az Erkelt)...

Egyébként vagy Éjkirálynő, vagy az Éj királynője. Te dumálsz, aki írni sem tudsz tisztességesen?

És ahogy látom, Dinnyésről sem túl sokat tudsz.

Mindenesetre az említettek mindegyike fényévekkel jobb a saját kategóriájában, mint te a tiédben, mert te bizony csak nulla vagy.

"szerintem a popzene nem Kossuth-díjas kategória"
Miért, te barom?
Azért, mert az utóbbi 70 évben népszerűbb bárminél?

Mind a polak, mind a węgier kisbetű. A dobzse szót miért nem lengyelül írtad? Nem dobta ki a gugli?

Ja, és nem vagyok jobbos, Orbánéknál jobban talán csak Vonáékat utálom, meg a hozzád hasonló agyatlan, szintén politikai indíttatásból hányó tahókat.

Közbiztonság Szilárd 2012.03.15. 02:01:26

@vladimir964:
Balázs Péter nem ripacs?
Hát akkor ki a fasz a ripacs, ha ő nem?

Ami az Oscart illeti:
Marlon Brando akkor sem ment el, amikor díjat kapott.

A nyugat-európai bérekről kicsit téves az elképzelésed. A 44 ezer euró nemhogy háromnegyed éves, de éves fizetésnek is rendkívül magas, nem közepes. Ennyit vezető mérnökök, laborvezetők stb. kapnak.
Ennél alacsonyabb állásban lévők csak kiemelt szakmákban (pl. repülőgépipar).

@bioLarzen:
Ez a Fekete György miben is kiváló művész?

draft22 2012.03.15. 02:32:11

@Közbiztonság Szilárd: Ákos??
nem Lovasi kategória, az egyikaz első BLASZII a másik NB1.
Ákos zeneileg és szövegileg egy 19888-es DM-klón, aki még 1993 tzáján bevalotta, hogy zenéje és szövege 0, viszont gazdasági végzettsége van ezért tudja, hogy ez éri meg.

draft22 2012.03.15. 02:40:49

@Közbiztonság Szilárd: Bródya és demjén? egy lapon említve hát Demjén egy jó énekes Bródy meg egy művész. A különbség csak ennyi. "Jelbeszéd az életünk, de túl sok ember van, aki többre nem csak jelszvakra gondol" Nekünk antikommunista, fidesz-ellenes magyarpártiaknak pedig marad a kérdés "Miért hagytuk, hogy így legyen?

draft22 2012.03.15. 02:47:41

Valszóníűleg nem ültél 85-ben gimis tábortűznél,amikor az iskolai diák KISZ-titkár arra kérte a gitáros srácot, hogy a "ha én rózs volnékból" a lánckerekes versszakot hagyja ki, nem hagytuk. Ma a KISZ-titkár Fideszes önkormányzati képviselő, Miért hagytuk, hogy így legyen? akkor miért voltunk bátrabbak, hogy lehet, hogy ennek a srávnak a huga feljelentett engem szamizdat-olvasásért, majd a 20 éves érettségi találkozón, azt mondta, hogy aki nem Fidesztes a kommunista, erre megkérdeztem, hogy te E. hogy számolsz el magaddal? Nem vágtam pofán... gyáva voltam...

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.03.15. 03:14:03

Lovasi nem politikai hitvallását vitte színpadra, muhaha... nyilván a nem létező hangi adottságai és zeneszerzői képessége okán kapta:D Apropó képességek, mutasson már valaki még egy magyar nyelvi börtönbe zárt libsi hibrid énekesnőt, aki a többek között a Scálában és a Metben is tolta az Éj királynőt! Megint az a fránya fölény, csak bizonyítani ne kéne... nem baj majd legközelebb tetszenek nyerni a választáson és majd akkor Gyurcsány vagy Bajnai efftáls kitüntetheti a Dopemant:D

draft22 2012.03.15. 03:35:09

Te végzetesen hülye vagy. ( egy magyar filmből van, de gondolom fingod nincs melyikből)

kajagugu 2012.03.15. 03:51:29

Közbiztonság Szilárd: Neked csak annyit,hogy kapd be
egyébként meg ki a f@ß az az Ákos????

funfun 2012.03.15. 04:32:20

Érdekes, most senki nem volt kézfogás tekintetében olyan kényes izlésű, mint Gyurcsánnyal. Senkit nem zavart Shit Plagi áldoktor úr jobbja. Sem a múltja. Egy erkölcsi nulla, etikai selejt, de a jobberek előtt követendő példa. Okádnom kell.

zebónia 2012.03.15. 06:20:57

Egyetértek akiket kitüntettek. Beh szép a mai nap!

zebónia 2012.03.15. 06:25:36

@NeeeI Armstrong:

Nem a Rózsi énekli? Én azt ismerem:)

zebónia 2012.03.15. 06:43:23

@NeeeI Armstrong:
Elnézést,rájöttem, hogy nem azonos a név!
Ő nem írna ilyet, jobban ismer mindent.

bruhahahahihihi 2012.03.15. 06:49:06

EZEK NEM KOSSUTHOSOK...,HANEM ORBÁN SEGGNYALÓK...ISMERJÜK ŐKET....(csoda, hogy SZAMÓCA" Eperjes nem kapott...a barom):D
Ákos a legnagyobb seggnyaló, s a dalai SZART SE ÉRNEK, SENKI NEM FOG EMLÉKEZNI RÁJUK (...MINT PL KISLÁNY A ZONGORÁRA...HEHEHE)
a Rózsi szegény,...BUDA SEGG....
Reviczky már évek óta remegett örömében ha Orbánnak Gyurcsányozhatott egy kicsit.....:DDD
Balázs Péter a pösze színész , a szinházigazgatóságért meg le is szopta szerintem a Nemzeti Szar Gonosz Törpét.....CSOÓRI-KÁM,...meg háát...:DDDD hogyan élne meg?
EZEK A SEGGNYALÓK MIND MIND MELLŐZVE LESZNEK, HAMAROSAN a FIDESZ elszámoltatás után.....))))))

little alien 2012.03.15. 07:33:41

jo latni az elfogulatlan,europeer,progressziv ballibaralis kommentelok hozzaszolasait...
mindegyik hihetetlen szellemi magaslatokrol ad tanubizonysagot...
mintha egy par fekete cipofuzo gyozkodne onmagat,hogy o valojaban oriaskigyo...
:))))
ennyire retardalt,irigy,rosszindulatu,szuklatokoru trollsereget nem hord meg egyet a fold a hatan...

Antoninus Pius 2012.03.15. 07:33:50

@Bajer Zsót, simlis, jellemtelen, sunyi tapló!: Remélem ez az 50 pont lesz az ügyész vádbeszéde Orbán ellen!
Éljen a Köztársaság!

gaffel 2012.03.15. 07:44:08

@macskás fiú:

kerlek dodjal ossze egy alternativ nevsort.

pl. fluor tomi, borosbochkor?

ciconia 2012.03.15. 07:51:50

a miklósa erika újabb férje valami szuper divat stylist, schiffer nevezetú. na ezt jól bebukta, hogy jképtelen volt a nejére olyan ruhát adni, amin nem látszik az izzadásg - kinos

macskás fiú · http://macskasfiu.blog.hu/ 2012.03.15. 07:52:43

@szájhúzó kutya: mivel van szerencsém személyesen ismerni Miklósát, nem kell bemutatnod a képességeit. Én meg ismerem a történeteit is hozzá, nem a gugliból veszem, mint te@Közbiztonság Szilárd: .

Ami Lovasit illeti, egyetértünk, nem egy hangbajnok. Ákos se az. Bocsánat, de én énekelni nem hallottam még őt, szavalni igen. Ami a szövegeit illeti, nem nagyon erősek, legfeljebb a külső kontrollos indulatban talán.

Közbiztonság Szilárd: azért Ákost egy lapon említeni Presserrel az elég meredek. De majd legközelebb valami lakodalmas fickó kap, ha elég mélyre nyal, Ákos után már bármi megtörténhet.

ciconia 2012.03.15. 07:54:33

ja a piros ildikó meg a férje a huszti igen erős kapcsolatokat ápol a schmittékkel

amgy a huszti a kommunista rendszer kedvenc kegyeltje volt, 35 évesen kapoott kádártól kossuth dijat

tudni kell mindig hova állni jahhh

nimonic 2012.03.15. 08:04:42

Nekem erről /is/ eszembe jut néhány dolog.
Magán a különféle díjakon illetve a díjazottakon egy ideje már nem tudok csodálkozni.Láthatóan a Kossuth-díjakat már egyetlen teljesítményre adják. A lojalitásra.Nem tudom hány éve honosult meg ez a szokás pontosan, de egy ideje így van. Maximum annyiból érdekes a pontos dátum, mert az utókor majd az azután kiadott díjakat tekinti értéktelennek művészi szempontból.Kár, mert azért véletlenül be-becsúszik egy-egy olyan is, aki talán meg is érdemelné. Viszont a díjazás körülményei miatt a történelem automatikusan negatív ítéletet mond majd róluk is.
Az is ostobaság, hogy ettől most szarabb lesz Ákos vagy Rózsi.Az is ostoba, aki eztán ezért nem vagy épp kezdi szeretni.
Nem tagadom, először kicsit furcsa volt Egerszegi Krisztina állítólagos levelének felolvasását hallanom, vagy épp a mára már Heti Hetes sztárrá előlépett Kokót látnom a Fidesz 2002-es választási gyűlésén, de mára már immunis vagyok.Hülye országnak hülye művészeket, sportolókat!
Akik nem fogják föl, hogy esetenkénti osztatlan elismerésük azonnal osztottá válik, ha egy pillanatra is belemerülnek a politika mocskába.
Schmitt az állatorvosi ló.Sokáig mindenki azt hitte, hogy egy művelt sportdiplomata, aki pártokhoz nem köthető tevékenységével öregbíti hazánk hírnevét.
Politizálni kezdett, s már a az ország egy része úgy tudja, hogy komcsi bérenc, műveletlen, hamisító stb.
Kellett ez neki? Függetlenül attól, hogy mi a teljes igazság.
Azon egyébként már nem csodálkozom, hogy e téma kapcsán is egymásnak feszülnek a kommentelők. A múltkor valahol olvastam egy cikket az análszexről, s miután pár hozzászólás után erősen poltikai színezetű két táborra szakadás történt,ennek minden verbális mocskával együtt, akkor azt gondoltam:
Magyarország a bizonyíték arra, hogy a materialistáknak van igaza.Nincs Isten, mert ha lenne, már rég letörölt volna bennünket a térképről...

buddha 2012.03.15. 08:09:08

1 év és Rákay Elemér is kap egyet..

evacat 2012.03.15. 08:09:22

Kedves macskás fiú!

Kíváncsian várom a politikai irányultság nélküli valódi értékeket képviselő jelöltjeid listáját.
Lássuk kik azok az emberek, akikre fel kellene néznünk.
Hátha olvassák a jelöltlistát készítők is és jövőre majd ebből is mazsolázgathatnak.

nu pagagyí 2012.03.15. 08:27:50

A díjazottaknak legalább lesz egy jó fotója, amelyen személyesen az ország szégyenével, a diplomacsaló egykori köztársasági elnökkel Plagibácsival és protektorával, a demokráciát megpuccsoló sötét maffiózóval, Orbánnal vigyorognak az örökkévalóságnak.

panki1983 2012.03.15. 08:41:55

bangó margit is kapott már....

puffatag 2012.03.15. 08:50:09

balos kormány mindig ad díjakat függetleneknek vagy jobboldaliaknak, lásd a tetves blaskó péter esetét, orbán sosem ad baloldali vagy független művésznek... ebben összefoglalható a két oldal erkölcsisége

victor vacendak 2012.03.15. 09:01:19

Érdekes felvetés, miszerint a korábbi kormány is a saját prosztata masszőrjeit díjazta. Nekem valamiért az rémlik, hogy ezek a bizonyos művészek nem voltak hajlandók kezet fogni Gyurcsánnyal. Magyarázat?

rocksztar 2012.03.15. 09:02:00

a poszt egy nagy fos, a szerző olyan műveletlen, hogy ákoson és erikán kívül egy tudóst/művészt sem ismer

AarhNie 2012.03.15. 09:22:14

Ki az a Kossuth-díjas költő, akinek verséből ez az idézet való? (+pontot ér a vers címe)

...
És hogyha útrakelsz
csillaggyúlás előtt
Budapestre repülj,
ne is tarts pihenőt!

Rákosi elvtársnak
szállj az ablakába,
s illendően, szépen
kocogtass be nála.

Mondd meg neki, mondd meg,
- de ne panaszlóan -
hogy betegen fekszem,
azért nem hall rólam.

Mondd meg neki, mondd meg,
így, ahogy üzenem:
hogyha felépülök,
tüstént fölkeresem

és a színe előtt
teszek hitet rája:
én leszek a leghűbb
ifjú katonája.

nósumifan 2012.03.15. 09:27:26

@dalida: nem voltál gyáva!
Csak nem szaroztad össze a kezed!

puffatag 2012.03.15. 09:34:10

@victor vacendak: a magyarázat: horn pufajkás vót

csillaghajós 2012.03.15. 09:35:39

@nimonic: Egerszegi Krisztináról - ama levelétől függetlenül - örökké mindig az az első néhányszor tíz másodperc fog eszünkbe jutni, amikor egy emberként (egy ország egy ember, osztatlan közös vágy, akarat, lélek)ugrottunk fel és tapadtunk a képernyőre néztük, szurkoltunk és hallgattuk és talán vele együtt is kiáltottuk Vitrai biztatását: "Ússzál kicsi lány! Ússzál!".
Csórit sem kellene bántani a "madárkás" köszöntőjéért,
még a "Nappali Hold" tanulmányáért sem kellene örök időkre megbélyegeznünk (bár Csurkával együtt talán ők engedték ki ismét a népi-urbánus ellentét oly káros szellemét a palackból).
Hanem úgy emlékeznünk rá, mint aki a Csóóri-Sára-Kósa
művészhármas tagjaként mindegyikünk szívét megdobogtatta.
Hol vannak a "régi szép idők"?
Ma tudna vajon az egyik oldal "csoórisándora" a másik oldal "kósaferencével" a talán mindkettőjük közötti tábor "sárasándorával" egy, akár csak egy olyan szívünket-lelkünket melengető műalkotást létrehozni,
amellyel azonosulva újra jó lenne azt éreznünk,tudnunk, hogy magyarok vagyunk.
Persze folytathatnám a példákat:
Cseh Tamás nekem mindig Cseh Tamás fog maradni, akárhova is húzott élete vége felé a szíve, és Bródy örökké Bródy marad aki a "Ha én rózsa volnék"... akkor mindannyiunkban ugyanazt a mámorító érzést keltő sorait írta (Ja és Szörényi Szörényi is megmarad (mai sámánhite ellenére is) megtartó jó emlékezetünkben.

Éhes_ló 2012.03.15. 09:47:28

@nimonic: sajnálom hogy ennyire gyűlölöd a hazámat.
De akkor mit keresel itt?

puszták éhes vándora 2012.03.15. 09:56:04

Hogyan is mondta Hofi, Szendrő József stílusában: ...Hhhooffi ehhhhez jár valami pééz is, vagy csak a szégyen...?

I-brahi 2012.03.15. 10:16:26

Jöjjön egy véleménynyilvánítás a díjazottakról. (Aki ismer, tudja, hogy liberális vagyok, nyilván nem tudok teljesen objektív lenni)

Balázs Péter: Közepes színész, lezüllesztette a szolnoki Szigligeti Ede színházat, NEM érdemli meg.
Csoóri Sándor: Undorító szélkakas, NEM érdemli meg
Fekete György: Egyszerűen vicc, NEM érdemli meg

Demjén Ferenc: Nem tudom eldönteni, sok értéke van, de Kossuth-díjasnak azért nem érzem
Piros Ildikó: Szerintem egy Kossuth díjhoz nem elég erős színész.

Kovács Ákos: Bevallom, nem kedvelem a fickót, de a zenei tevékenységét tekintve megérdemli
Miklósa Erika: Kiváló operaénekes, maximálisan megérdemli
Pásztor Erzsi: Abszolút megérdemli
Reviczky Gábor: Sokoldalú, tehetséges színész, megérdemli
Sebő Ferenc: Abszolút megérdemli
Vukán György: Szerintem megérdemli

A többi díjazott tevékenységét nem ismerem annyira, hogy véleményt merjek formálni.

nósumifan 2012.03.15. 10:16:47

@Éhes_ló: Tán ő is a saját hazáját. Csak nem látja, mert elveszitek tőle...

nimonic 2012.03.15. 10:20:36

@Éhes_ló:
Jól megértetted a lényeget.Grat.

nósumifan 2012.03.15. 10:23:55

@Éhes_ló: arra a f@szságra, amit írtál.

Éhes_ló 2012.03.15. 10:25:32

@nimonic: mit lehet az ilyen gyűlöletkirohanáson félreérteni amit odarondítottál:
"...Magyarország a bizonyíték arra, hogy a materialistáknak van igaza.Nincs Isten, mert ha lenne, már rég letörölt volna bennünket a térképről..."

Ha így gondolod miért vagy még itt?
Mára már nincs aknazár, agyonlövés a határon mint rosenfeld és csermanek idejében.

Bőrönd, vagy inkább atom a tesóktól?

Éhes_ló 2012.03.15. 10:27:40

@nósumifan: jah, ha ez a válasz rá akkor többet nem kell mondj magadról.

nimonic 2012.03.15. 10:29:08

@Éhes_ló: Írni szeretsz, olvasni nem annyira.Nem is tudsz.Érteni végképp nem. Legfeljebb félre.
Nincs tanítói diplomám, nem tudok segíteni.

nósumifan 2012.03.15. 10:38:08

@nimonic: szövegértés: egyes!
Mi az, hogy a te hazád?
Az övé nem?
Az enyém nem?

Mi az, hogy mit keres itt?
És te mit keresel itt?
Ő nem élhet itt?
Én nem élhetek itt?

Remélem, segíteni tudtam...

nimonic 2012.03.15. 10:39:18

@nósumifan: Nekem mindenképp, de gyanítom, hogy nem én voltam a címzett:)

nósumifan 2012.03.15. 10:41:39

@nimonic: bingó... :-)))

Bocs!
Hehe, lehet, hogy tényleg nem itt van a helyem?

Na, korrigálok...

nósumifan 2012.03.15. 10:42:17

@Éhes_ló: szövegértés: egyes!

Mi az, hogy a te hazád?
Az övé nem?
Az enyém nem?

Mi az, hogy mit keres itt?
És te mit keresel itt?
Ő nem élhet itt?
Én nem élhetek itt?

Remélem, segíteni tudtam...

nósumifan 2012.03.15. 10:42:54

@nimonic: na mit szólsz? Sikerült!
:-O

nimonic 2012.03.15. 10:46:07

@nósumifan:
Nekem tetszik, de ez esetben az én véleményem másodlagos. Vagy még az sem.
Teljes sikerről akkor tehetünk említést, amennyiben a címzett is kifejezi maradéktalan elragadtatottságát:)
Esély erre? Szerinted?

nósumifan 2012.03.15. 10:56:40

@nimonic: zéró...
De legyünk optimisták! :-)

nimonic 2012.03.15. 10:58:33

@nósumifan:
Legyünk!
Az nem kerül pénzbe:)

nósumifan 2012.03.15. 11:01:07

@nimonic: ebben azért nem biztos, hogy egyetértünk...
:-)))

Éhes_ló 2012.03.15. 11:11:06

@nósumifan:
Mielőtt boldog együgyűséggel elmélyednél abban a tévedésedben, hogy azt írtam bárhol is, amit hazudsz, induljunk el a hozzászólásokból.
A kedves olvtársad ezt írta:
"...Magyarország a bizonyíték arra, hogy a materialistáknak van igaza.Nincs Isten, mert ha lenne, már rég letörölt volna bennünket a térképről..."
Én pedig erre ezt írtam neki címezve:
'Sajnálom hogy ennyire gyűlölöd a hazámat.
De akkor mit keresel itt?"

Ebben - az állításoddal ellentétbe - nem szerepel arra utalás, hogy rajtam kívül ne lenne, lehetne ez neki, nekik, bárkiknek a hazája. Csak annyi, hogy az általa Istennel eltöröltetendőnek tartott szerencsétlen ország, Magyarország, bizony én hazám és nem értem miért gyűlöli ennyire.

Az sem szerepel benne, az állításoddal ellentétben, hogy ne élhetne itt bárki. A gyűlöletböffenete kapcsán egyszerűen annyit kérdeztem, hogy ha ennyire gyűlöli a hazámat Magyarországot, hogy Istennel töröltetné el, akkor miért van itt?

Egyikre sem válaszolt.

Ezek tükrében érdekes a nagy pofád, hogy a magyar szöveg megértéséből engem próbálsz osztályozni.
De nem ez az egyetlen hibád.

csillaghajós 2012.03.15. 11:23:08

@nósumifan: És miért hagyjuk, hogy ezt tehesse velünk valaki, hogy nem "két pogány közt egy hazáért harcolunk", mint eleink annakidején, hanem "két haza közt(kettéosztott, megosztott ország)"valami teljesen értelmetlen dologért:egy ki-kit győz le játékban még az oly kevés igazi nemzeti ünnepnapjainkon is?
Valahol olvastam egyszer, hogy egy indiai egyszerűen nem érti hogyan ünnepelhetik a magyarok egy olyan forradalom napját (március tizenötödikét), amely egy vereséggel végződő szabadságharc első napja?
Persze, hogyan is érthetné ezt meg egy indiai?
De mi, mi vajon megértjük-e?
Azt hiszem, hogy igen, mert lekünk mélyén mindannyian tudjuk, hogy 48-49 nem volt vereség. Nem volt hiábavaló véráldozat.

nósumifan 2012.03.15. 11:24:12

@Éhes_ló:
"boldog együgyűséggel elmélyednél"
"hazudsz"
"kedves olvtársad"
"gyűlöletböffenete"
"nagy pofád"
"nem ez az egyetlen hibád"

Most akkor ki gyűlölködik?

@nimonic nem írt olyat, ahogy te lefordítottad, hogy gyűlöli a hazáját.
De ezt a kétbites, kirekesztő, megosztó népséget rühellheti, ugye?
Akik miatt jóérzésű ember csak szégyenkezik, és percről percre szarabbul érzi magát itt, ebben az országban, ami az ő hazája is kéne, hogy legyen.

És ha erre az a válasz, hogy miért nem húz el innen, akkor még egyszer megkérdezem:

"Most akkor ki gyűlölködik?"

nósumifan 2012.03.15. 11:44:03

@csillaghajós: "És miért hagyjuk..."

Tudod, nekem a "szépemlékű" Illés-zenekar az állatorvosi ló.

Akik anno együtt énekelték: "Ha én zászló volnék..."

Aztán szinte a rendszerváltás első percétől két-három pártra szakadtak (szó szerint), és vadul gyűlölték egymást.

Hát nálam így romboltak szét egy mítoszt.

Pedig ők mondták - EGYÜTT!!! - azt is:
"Miért hagytuk, hogy így legyen?"

nósumifan 2012.03.15. 11:51:10

@csillaghajós: ...nem mellesleg a Kossuth-díjat is megkapták. (Később még Koncz Zsuzsa is...)

Csoportosan és megosztva.

Ebből a "megosztva" stimmel leginkább.
Sajnos...

csillaghajós 2012.03.15. 12:04:16

@nósumifan: Bródy nemrégiben azt mondta azért beszélgetnek ők még egymással (Leventével).
Miért hagytuk, hogy így legyen? Nem tudom, nem kellene hagynunk. Nem kellene felülnünk "szirénhangoknak", ide oda fújó "mindenféle szélnek".
Nemrég olvastam a "személyi kultusz legfényesebb napja" című posztban az Indexen, hogy a Rákosi hatvanadik születésnapjára összeállítandó emlékkönyv Rákosit méltató bevezetőjének megírását Karinthy Ferenc pl. nem vállalta, az emlékkönyvbe sok akkori neves író nem került be, volt olyan is pedig aki egy novellájával pályázott, hogy a "halhatatlant" ünneplő "halhatatlanok" közé kerülhessen.Tersánszky-Józsi Jenő volt az: a Nadrágtartógyáros c. novellájával
(Rákosi kis termetű volt és szerette a nadrágtartókat).
Persze novelláját kihagyták az albumból.
Kodály talán ekkortájt utasította vissza a felkérést,
hogy új zenét szerezzen a Himnusz-hoz.
Illyés Gyula úgy rémlik benne volt az albumban, viszont ő nem sokkal előtte megírta híres versét a zsarnokságról.
Most talán a "Futballcipő gyáros", vagy a "Nagy nemzeti vízválasztó" című novellákkal lehetne sikertelenül pályázni, és ellenállni - nem hős forradalmár, hanem - bátor civil módjára.
És nem hagyni, azért se hagyni, hogy így legyen, így maradjon, ahogy most van.

csillaghajós 2012.03.15. 12:16:22

@nósumifan: Attól még megmaradhatnak ők emlékezetünkben,hiszen a régi időkben bennünk (majdnem mindannyiunkban, és mindannyiunkhoz) szóltak.
És Sebő Ferenc? Miért kellene bántanunk Kossuth díjáért Sebő Ferencet?
A Táncházi Mozgalom egyike volt azoknak a magyarországi búvópatakoknak, amelyek az újat, a mostani világunkat készítették elő.
Persze, ha sejthettük volna, hogy ilyenné satnyul az ország.

bioLarzen 2012.03.15. 12:38:26

@Közbiztonság Szilárd: Szia,
én arra a 4-5 "nagy" húzónévre értettem: Demjénre, Pásztor Erzsire, Ákosra, még Balázs Péterre is, akit én sosem kedveltem színészként, de hülyeség lenne tagadni, hogy fontos része a magyar színészi életnek.

Bocs, ha félreérthetően írtam.

bio

UI: Az, hogy pölö Demjén még ebben az emelkedett és ünnepi pillanatban is azt tartotta a legfontosabbnak megemlíteni, hogy Gyurcsánytól nem vette volna át, mélyen sajnálatos - mármint az, hogy neki ebben az egészben ez volt a fontos, nem az, hogy elismerték... De ettől még nem lesz kisebb a magyar zenei élethez való hozzájárulása.

nósumifan 2012.03.15. 12:58:39

@csillaghajós: hát lehet, hogy beszélgetnek, de sztem leginkább a jogdíjak felosztásáról...

Mert Bródy pl. olyan gyalázatos felkészületlenséggel furulyázott a Szigeten Szörényi alá, hogy nekem égett volna a pofámról a bőr...

Pedig én csak autodidaktaként játszom ezen a hangszeren, lassan negyven éve...

És nem ekkora közönség előtt.

De majdcsak kimászunk ebből a sz@rból is...

Mindenesetre nagyon tanulságos időket élünk.

csillaghajós 2012.03.15. 13:22:24

@nósumifan: Tanulságosakat.Legalább lesz miről mesélni az unokáinknak.

csillaghajós 2012.03.15. 13:26:52

@csillaghajós: és legfőképpen: Kár értünk.

nósumifan 2012.03.15. 14:05:31

@csillaghajós: na, azt azért nem hagyjuk... :-)

vladimir964 2012.03.15. 18:08:38

@Közbiztonság Szilárd: Nagyon el vagy tévedve a kinti fizetésekkel kapcsolatban. Vagy beveszed a süket dumát.
www.guardian.co.uk/money/2010/dec/18/uks-best-paid-jobs
Ezen a linken csak példaképp megnézheted a jól fizető és a legrosszabbul fizetett angliai munkahelyeket.
Íme néhány, csak ráböktem a listára. A számok fontban értendők, ezt még 1,2-del meg kell szorozni, és megkapod euróban.
Szóval:
Államapparátusi középvezető 34 ezer
fogász 60 ezer
bányamérnök 36 ezer
bíró, jogász 22 ezer
felsőoktatási tanerő 29 ezer
elektronikai mérnök 34 ezer
személyi edző 25 ezer
mozdonyvezető 35 ezer
fizikus/geológus 40 ezer
tűzoltó/mentőtiszt 40 ezer
Vagyis egyáltalában nem ritka, hanem nagyon is szokásos összegről van szó. Szándékosan kihagytam a vezető managerek és informatikai fejlesztók 50 ezer font fölötti fizetését (x 1,2 = euró)
és íme néhány szarul fizetett állás, amiket immár ungarische munkaerővel tömnek be (fizikai munkára egységár van, úgy látszik):
pincér 14 ezer
takarító 14 ezer
Nos, ezek után azt hiszem megérthető, miért írtam, hogy kiszúrják a szemüket, megvásárolják őket szaros alamizsnával - egy élet munkáját.
ápolónő 14 ezer

Közbiztonság Szilárd 2012.03.15. 19:11:23

@macskás fiú:
Lehet, hogy ismered személyesen, de attól még botfüled van.
Nem véletlenül énekel olyan említésre sem méltó szar helyeken főszerepeket, mint a milánói Scala meg a New York-i Metropolitan.

Te csak egy irigy kis barom vagy, semmi egyéb.

Ákos pedig teljesen említhető egy lapon Presserrel, annyi eltéréssel, hogy Pici bácsi egy másik rezsim seggét nyalta ugyanakkora nyelvcsapásokkal, már csak a származása miatt is.
Az meg, hogy te leragadtál a 70-es évek zenéjénél, a te bajod.
Ákos semmivel sem kisebb kaliber a magyar rockzenében, mint Presser.

@dalida:
Ákos teljesen ugyanaz a kategória, mint Lovasi, csak más közönségnek játszik.
Az egyik a Fradi, a másik az Újpest (nem, nem a közönség, csak hasonlat).

Ákosról és a zenéjéről szerintem fogalmad sincs, látatlanban fikázod. Legalább 15 éve köze nincs a DM-vonalhoz.

Bródy a szememben nem művész, hanem egy gerinctelen szar, aki egy teljes zenészgenerációt ütött el az érvényesülés lehetőségétől, mert jobbnak érezte az akkori komcsi vezetés seggét nyalni, meg a saját - már addig sem üres - zsebét tovább tömni.
A művészetét meg ne méltassuk, mert nullább a nullánál.

Demjén legalább valamikor írt jó dalokat (Bergendy, V' Moto Rock, meg az első önálló albuma még a Bergendy-időszakból, az, amit Ákos is aláíratott vele).

@bioLarzen:
Hát Demjént sosem az eszéért szerettük...

@vladimir964:
Anglia egy külön kategória, jóval magasabb fizetésekkel és jóval magasabb árakkal.
Szerezd be ugyanezeket az adatokat Németországról vagy Franciaországról.

(Bár őszintén szólva még ezek a számok is csak azt támasztják alá, amit mondtam: hogy hülyeséget írtál nagyotmondási kényszeredben.)

dr.Hüppögő Balneológus 2012.03.16. 11:09:43

Nem történt semmi különös. A rezsim pénzt nyomott főnyaloncainak zsebébe, nem először, nem utoljára.
süti beállítások módosítása